CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday, January 16, 2010

ZALOON SHOP

ari tu ader post kat forum nak cri "dry box"...
diorg cakap "zaloon shop" ader wat grand opening...
so per lg, mkin ader less that day..
kne la pg..
hehehe...
mner tau blh dpt sebijik...

so pabila sampai harinya...
sampaila aku disitu..
nasib bek tau, ngat dekat jer...
kat area2 pudu...
jauh seh...
dkt dgn " pasa road"
klu berjalan blh sesat jadinya...

bapak aku ade, so dier la yg anta...
hehehehehe...

dah sampai sana, ngat biasa2 jer grand opening nyer...
mak ai, ramai pulak org...
siap ader competion lg..
dah la x bawa sebijik, so kne la amik...

balik la aku utk mengambilnya..
jalan dah la jam, nasib dekat...
dah tu naik moto pulak..
so cpt la sampai...
nasib2...

dah ambil pg balik kt ctu..
so blh la join sekaki...
bapak aku pon melayan gak...
pegila merayau...
ader la 2-3 pic yg amik...
tp xder rezaki lg...
org lain yg menang...
huhuhu...

xper teruskan usaha lg...
tp yg penting aku dpt aper yg aku nak...
my " dry box "
blh tahan la hage dgn aper yg aku dah servay kat tmpat lain n dalam tenit...
agak murah la...

dan yg paling best dpt jumper sumer otai2 and ahli2 " ALPHANATICS "
TU YG BEST N DAPAT TIMBA ILMU..
BG AKU YG BRU NAK KENAL DUNIA NIE...................

No comments:

Post a Comment